[ Bermalam di Bekelah ]

+ 17 hingga 19 April tempoh hari, aku bersama 4 lagi sahabat telah mengadakan perkhemahan secara bebas tanpa paksaan dari mana-mana pihak di Hutan Lipur Bekelah, Maran, Pahang. Sebenarnya tempat tu aku dah pergi dulu masa bawa pelajar SMABI tahun 2007. Kali ini aku pergi lagi bersama sahabat-sahabat.

+ Korang tengok je la gambar-gambar ini, tak cukup korang tengok dalam Pesbuk aku. Tak cukup lagi korang tengok kat Potobaket aku… x cukup lagi? Korang pegi amik gambo sendiri la kat sana. Hu hu hu

+ Kini aku masih dalam mode MALAS… jadi mungkin lama lagi la nak update lepas ni.. ha ha ha

+ Chow!

7 Komen

  1. ni naik sampai tingkat baper ni?
    kitorg naik smpi 2 ke 3 ntah… tp mmg cantik.. masyaAllah!

    ada member naik atas sekali…

  2. yang ni air terjun tingkat 10… pasang khemah tepi kolam tu je.. hu hu hu.. tido sambil dibelai bunyi air mencurah-curah… still teringat ooo..

  3. engkorang skodeng puteri bunian eh?

  4. err.. sebenarnya putri bunian yang skodeng kami :p

  5. Kirim salam kat ust.zam… ko kata naik turun padang hari tu…..sebelum balik….

  6. belajo..kena belajo…..

  7. sori abg sani… ade keja sikit petang tu… malam terus nak gerak ke kl… len kali pulak keh turun hu hu hu


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • [ Taqwim ]

    April 2009
    M T W T F S S
    « Mar   May »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • [ Cuba lihat dari bawah tapak kaki ]

    "Jika kau rasa pilihan kau tidak tepat, sebenarnya kau salah lihat. Setiap pilihan pasti ada risiko; Cara kau mengatasi risiko menentukan tepat atau tidak pilihan itu."

    + Mula berblog pada Mac 2004

    + Blog ini bermula Oktober 2008