[ Dari Bukit ke Lembah ] – Episod 12: Aku manusia yang tiada beralamat!

+ Semalam kalau tidak silap; Aku terima satu sms yang minta alamat. Mungkin untuk dihantarkan kad jemputan kahwinnya. Maka aku terfikir-fikir. Lama juga aku memikir. Rupa-rupanya aku sudah jadi manusia yang tiada beralamat!

+ Jika mahu dialamatkan ke rumah bonda aku; Maka jangka masa sampai ke pintu rumah tersebut mungkin lajak seminggu dari posmen. Sudah alamatnya di kedai sahaja. Kalau mahu dialamatkan pula ke rumah kakak dan abang-abang aku lebih kurang begitu juga. Mahu dialamatkan ke Kolej 8 UM ini? Fikir 80 kali. Jadi kini aku rupa-rupa manusia yang tiada beralamat! Huh, satu lagi risiko yang perlu aku hadapi. Ha ha ha.

+ Chow!

3 Komen

  1. Oleh sebab tidak beralamat, maka saya menjemput Enche Gild ke seminar PPSMI yang akan diadakan pada 14 Mac nanti melalui komen di blog sahaja. Sekurang-kurangnya encik massih mempunyai alamat blog. Hehe.

    Layari url di bawah untuk maklumat lanjut.
    http://www.seminar-ppsmi.blogspot.com/

  2. manusia yang sedang mengembara tiada beralamat. skg ni, alamat maya pun bole pakai kan – emel la. hohoho
    salam perkenalan.

  3. owhh… salam perkenalan. Seorang lagi penulis berjaya singgah teratak tak seberapa ini. Terima kasih :)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

