[ Dari bukit ke lembah ] – Episod 7: Perkembangan

+ Perkembangan masa depan pelajar DPLI graduan 2008 positif. Berita terakhir aku dengar semalam, pihak KPM sedia menerima tuntutan mereka. Alhamdulillah. Aku kira kisah mereka sudah selesai. Tiada apa yang perlu dibantah lawan lagi. Mungkin pengumuman rasmi akan diketahui sedikit masa lagi.

+ Perkembangan kes lahanat angkara manusia-manusia tak guna di Masjid APIUM masih tahap itu. Segala siasatan aku kira tidak diumumkan secara bebas. Berita ini sepatutnya disiarkan di media utama namun tidak disiarkan. Kata mereka mahu jaga nama baik UM. Aku tak faham; Nama siapa yang hendak di jaga? Sekian ramai wartawan yang hadir semasa sidang berita depan masjid tersebut tempoh hari, hanya menghabiskan duit klim minyak dan menjemur diri ditengah terik mentari. Berita mereka ditapis dan ditolak mentah-mentah. Jahanamlah kamu!

+ Perkembangan aku? Oh, aku masih tidak kembang lagi. Masih slim dan bergaya. Hu hu hu.

+ Chow!

2 Komen

  1. kalau pasal najis mughallazah tu rasanya mesti tak dapat cop jari si pembuat tu. maknanya kes atas angin. silalah percaya.

    makin bergaya eh? (T T) ehe.

  2. Bak kate org perok; bia pape asal bergaye… hu hu hu


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

