[ Dari bukit ke lembah ] – Episod 5: Jahanamlah kamu!

+ Lantaklah korang nak pilihanraya pun. Lantaklah korang mahu perang poster pun. Lantaklah kamu nak cabut poster lawan kamu pun. Lantaklah kamu mahu bertumbuk sesama sendiri pun. Lantaklah kamu mahu sabotaj kempen lawan masing-masing pun. Kamu melaung sana-sini, kempen dari kolej situ ke kolej sini, lantak kamu.

+ Tapi; Kenapa kamu melampau? Apa yang kamu mahu buktikan dengan kepala babi itu? Jahanamlah kamu! Kalau begini kamu-kamu punya sikap; tak tahu mana baik mana buruk. Tak tahu sempadan had mahu berpolitik, maka jahanamlah kamu. Tak guna kamu masuk universiti, tak guna pandai ABC, sebab kamu memang tak guna.

+ Ya, aku amat marah dengan mereka yang tak tahu apa itu ‘masjid’.

+ Chow!

5 Komen

  1. tu…lah…kau…dah..pindah ke kelumpo….x dak sape…jadik aJK Masjid Ibam….kah….kah….

  2. akan(kalau) saya santaukan saja.

  3. Amik gambar kepala babi tu letak kat gambar orang yang bawa. ala… ko kan pandai buat photoshop… huhuhu

  4. mm.. dah dapat siapa punya angkara ke?

  5. Belum dengar apa apa berita lagi. Kes itu disenyapkan oleh pihak UM. Hampeh tul!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

  • [ Taqwim ]

    Januari 2009
    M T W T F S S
    « Dec   Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • [ Cuba lihat dari bawah tapak kaki ]

    "Jika kau rasa pilihan kau tidak tepat, sebenarnya kau salah lihat. Setiap pilihan pasti ada risiko; Cara kau mengatasi risiko menentukan tepat atau tidak pilihan itu."

    + Mula berblog pada Mac 2004

    + Blog ini bermula Oktober 2008