[ 16 perkara rawak ]

+ Aku kena tag. Untuk tidak menghampakan tukang tag tersebut maka aku tuliskan juga tag tersebut.

+ 1. Aku lelaki, bukan lelaki lembut.

+ 2. Aku benci, menyampah, meluat, rasa cam nak tampar je mana-mana lelaki lembut yang aku jumpa.

+ 3. Boleh menjadi orang yang tidak berperasaan.

+ 4. Tidak boleh berada di satu tempat dalam jangka masa yang lama. Aku boleh jadi tepu @ pana.

+ 5. Bersukan. Tapi sekarang ni dah masuk sebulan aku tidak bersukan. Kaki tangan semua dah ketar-ketar.

+ 6. Tidak banyak bercakap. Tapi kalau bercakap selalunya melagha. Hu hu hu.

+ 7. 10 perkara lagi adalah rahsia.

+ Aku tidak punya 16 orang lagi untuk di tag. Takkan aku nak tag Perdana Menteri Iran?

+ Chow!

2 Komen

  1. isk isk isk. 10 perkara yang rahsia tu yang nak tahu. ‘boleh jadi tak berperasaan eh’? =)

  2. Dah nama rahsia.. mana boleh bagitau.

    Ade orang kata saya begitu :) Orang yang tidak berperasaan.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

