[ Aku @ IPTAA ] – Episod 4: Last Day.

+ Semalam aku ke IPTAA untuk menghantar surat berhenti. Ya, tiada apa yang menarik. Cuma pergi Jabatan Hal Ehwal Pelajar, hantar surat kemudian balik. Tiada drama untuk dikisahkan.

+ Maka tamatlah pengajian aku selama hampir tiga minggu di IPTAA. Satu pengalaman baru untuk aku kongsi bila-bila perlu.

*   *   *

+ Dulu masa di Mesir, aku banyak tulis arab. Lama jugalah aku tidak me’rumi’kan jari-jari aku dicampur dengan banyak menekan-nekan keyboard komputer. Apabila terpaksa menulis rumi maka beginilah jadinya …

Hand writing 1

Hand writing 1

Hand Writing 2

Hand Writing 2

+ Thumma, setelah lama tak menulis arab, begini pula natijahnya …

Hand Writing 3

Hand Writing 3

+ Dan bila guru jadi pelajar …

Skecth pakai blue ball pen cap kilometriko

Skecth pakai blue ball pen cap kilometriko

Pakai black ball pen cap kilometriko

Pakai black ball pen cap kilometriko

- Sama seperti di atas -

- Sama seperti di atas -

+ Huh waktu men conteng-conteng ni, teringat zaman-zaman spara kartunis di Mesir dulu. Apa khabar agaknya sahabat kartunis seMesir dulu ek? Masih mencanting kertas putih lagi kah?

+ Chow!

4 Komen

  1. walaupun lama tak menulis arab atau rumi, tulisan masih boleh dibaca lagi. Saya pula, lama sungguh tidak menulis di kertas. Asyik menaip je kerjanya. Natijahnya, tulisan tangan itu jika dilihat sekali imbas adalah lebih kurang rupa cacing kerawit yang sedang menggeliat kepanasan. :D

  2. whoaaa… tindakan berani mati tunjuk tulisan tangan. sangatlah tidak cantik tulisan kamu itu. tengok saja pun boleh migrain. kalau baca mau jadi gila. barangkali. hahaha… =))

    ops… selamat hari raya. maaf zahir batin. =)

  3. To Xara: Ya, masih boleh di baca. Tape kebanyakkannya oleh saya sahaja. Ha ha ha. Bak kata pepatah; Hanya dokter yang mengenal tulisannya.

    To Cikwa: Huh! Kutuk tahap tak henget ekkkk

  4. kalau saya masih boleh baca tulisan saya tu kira nasib baik la..heheh


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

