[ Guru & Murid ] – Episod 27: Peristiwa akhir zaman

+ Oh, ini bukan tazkirah ringkas sempena aidiladha.

+ Aku cuma mahu abadikan kenangan akhir zaman di SMABI. Ada beberapa gambar untuk tatapan kamu-kamu sekalian.

Hazim & Sara - Anak-anak SMABI

Malam Jamuan Form 5. Dua budak comel ni anak-anak GPK Kokurikulum aku.

Puteri-puteri SMABI - Form 5 2008.

Hero-hero SMABI - Form 5 2008

Hero-hero SMABI - Form 5 2008

Mentee & Mentolnya.

Mentee & Mentolnya.

+ Gambar-gambar lain kamu-kamu sekalian boleh rujuk di Bakul Gambar ye.

+ Aku kira mungkin entri [ Guru & Murid ] akan terhenti sementara. Ya, sementara aku tidak menjadi guru lagi. Esok mahu hantar surat berhenti kursus. Mungkin minggu hadapan mahu hantar surat berhenti kerja. Huh!

+ Chow!

Advertisements

3 Komen

  1. ko nak berhenti kerja ker…
    raya baru ni aku nampak keta ko..
    niat nak singgah tapi..masa tu hujan..basah. so tak jadi laa..
    raya baru ni aku jumpa azli..10tahun tak jumpa..walhal duk sekampung ajer.

    giler betul.

  2. weiii…. apesal plak ko nak benti keje…
    ade keje lagi menarik ke? kasitau la…
    tak beh ke jadi pendidik ? semoga ko barjaya la dlm ape-ape bidang …

  3. Ahlan mazni! keh benti keja kat skulah agama tu je. Keh dapat Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah setahun kat UM.

    Habis diploma tu keja jadi pendidik balik. :)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s