[ Guru & Murid ] – Episod 24: Aku dapat kapal

Mana aku nak letak kapal ni?

 + Semalam dapat kapal sebagai hadiah dalam jamuan kelas. Aku guru kelas. Kelas yang aku gurukan digelar Tingkatan 2 Al-Amanah a.k.a 2B. Aku sebenarnya guru subtitut je sebab guru asalnya telah berpindah. Agaknya mantan guru kelas itu dah tak tahan nak jaga mereka. Hu hu hu.

+ Menu malam semalam Mee/Bihun Sup + Puding + Air Oren Makcik Kantin. Bajet murah tapi selesai kerja. Agaknya tahun hadapan bagaimana pula ye?

Puteri-puteri Al-Amanah

Puteri-puteri Al-Amanah

Putera-putera Al-Amanah

Putera-putera Al-Amanah

 

+ Nak tengok gambar lagi sila ke [ Bakul Gambar ]. Aku banyak kerja.
+ Chow!

3 Komen

  1. kapal tu ada iras2 black pearl pula. agak raget. cool! =)

  2. sembur hitamla, bg nampak black pearl.

    Kedudukan ostat berseluar jin tu mcm tak berubah di kedua-dua gambar. Macam gambar tampal dgn potosop je. Ngehehe

  3. ganas ustaz ni…

    seingat sy dlu… kat ehsan ustaz2 dia sumer cool!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s